PVP SYSTEM

English here, Portuguese under the post

     White Skull

 Orange Skull

 Yellow Skull

 Red Skull


The system will have skulls for marking the Pks:
  1. Attack innocent -> (Offender);
  2. Kill an innocent ->  (Murderer);
  3. Attack or Kill a ,or -> (Defender);
  4. Kill many innocents (each innocent killed adds 6 hours of Kills, if you go over 24 hours of kills you will gain a mark) -> (Red Murderer).
  5. Kill a(Defender) ->  (does not count Frags for Red Skull);


About Red Skull:
When adding more than 24 hours, it will be marked as Red Skull,
If you stop killing innocent people even when you are offline, the time will be reduced.
Ex:
Default is 0/24 (hours)
So if you kill an innocent: 6/24 (hours)
If you go 4 hours without killing an innocent person: 2/24 (hours)

Skulls (Tags only pass time while logged in).
White skull: 2 minutes of marking and 15% exp on death;
Orange Skull: 15 minutes of marking and 50% exp on death;
Red Skull: 24 hours mark (It doesn't disappear when dying, but if you only have this mark you can enter the safezone) and 99% exp when dying;
Yellow Skull: 100 seconds mark and 10% exp on death;
Innocent: 2% exp on death

PVP Buttons:
PEACE -> No skill will hit anyone
Full Pvp -> Can attack all 
Atk Offenders -> Can only attack PKs 
Atk Defenders -> Can only attack Defenders

This is to direct the skills, and ensure that you hit who you want, be it a pk or an anti-pk, avoiding killing other players.
Exp: Using an area skill to kill a Red and kill an innocent together by accident, becoming PK, for that you use Atk Offenders

Remembering that this is the first version and it will be the test that we will carry out for a few weeks to see how PvP behaves.
If it is Positive in the game, it will keep,
If it's negative we can modify or roll back the update



PVP SYSTEM

O sistema contará com caveiras para marcação dos Pks:
  1. Atacar inocente ->  (Ofensor);
  2. Matar um inocente ->  (Assassino);
  3. Atacar ou Matar um ,ou -> (Defensor)
  4. Matar muitos inocentes (cada inocente morto acrescenta 6 horas de Kills, se passar de 24 horas de kills ganhará marca) -> (Red Assassino).
  5. Matar um  ->(não conta Frags para Red Skull);


Sobre o Red Skull:
Ao somar mais de 24 horas, ficará marcado como Red Skull,
Se parar de matar inocentes mesmo deslogado o tempo reduzirá.
Ex:
Padrão é 0/24 (horas)
Então se matar um inocente: 6/24 (horas)
Se ficar 4 horas sem matar nenhum inocente: 2/24 (horas)

Caveiras (As marcações só passam o tempo enquanto estiver logado).
White skull: 2 minutos de marcação e 15% de exp ao morrer;
Orange Skull: 15 minutos de marcação e 50% de exp ao morrer;
Red Skull: 24 horas de marcação (Não some ao morrer, mas se só tiver essa marca pode entrar na safezone) e 99% de exp ao morrer;
Yellow Skull: 100 segundos de marcação e 10% de exp ao morrer;
Inocente: 2% de exp ao morrer

Botões de PVP:
PEACE -> Nenhuma skill acertará ninguém
Full Pvp -> Pode atacar todos
Atk Offenders -> Pode atacar somente os PKs 
Atk Deffenders -> Pode atacar somente os Defensores 

Isso serve para direcionar as skills, e garantir que acerte quem você quer, seja um pk ou um anti-pk, evitando matar outros jogadores.
Exp: Usar uma skill em área para matar um Red e matar um inocente junto sem querer, se tornando PK, para isso usa-se o Atk Offenders

Lembrando que essa é a primeira versão e será o teste que realizaremos por algumas semanas para ver como o PvP se comporta.
Se estiver Positivo no jogo manterá,
Se tiver Negativo podemos modificar ou reverter a atualização

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