PVP SYSTEM

PVP SYSTEM (English below Portuguese)

Frags e Skulls

PK Defensivo Yellow: Atacar ou matar um outro PK

Não receberá Frag PK Normal White: Atacar um jogador inocente ou PK Yellow

Não receberá Frag (Pois somente atacou)

Assassino Laranja: Matar um jogador Inocente Receberá 1 Frag se matar Inocente Não receberá Frag se matar um Yellow PK Red: Matar Inocentes em curto tempo 6 Frags dentro de 24 horas 15 Frags dentro de 7 dias Como funciona as mortes/Frags?

  • Dar o último hit em um jogador inocente fora das zonas de evento ou ambos fora da WarMode;
  • Todos os Drops e Golds são Dropados no chão para serem pegos;
  • O valor de Gold dropado e os itens são do inventário/Equipment, não perdendo do Storage/Bank.

Morte de Inocente (não atacou ninguém, apenas morreu): • Perda de Experiência: 10% • Perda de Ouro: nenhuma • Itens Dropados: nenhum Morte de PK Defensivo (Yellow – atacou ou matou um PK normal):
• Perda de Experiência: 30% • Perda de Ouro: 25% do ouro inventory • Itens Dropados: 1 item do inventário Morte de PK Normal (White – atacou um inocente ou Yellow):
• Perda de Experiência: 60% • Perda de Ouro: 25% do ouro do inventory • Itens Dropados: 1 item do inventário Morte de PK Assassino (Laranja – matou um inocente ou Yellow):
• Perda de Experiência: 80% • Perda de Ouro: 50% do ouro do inventory • Itens Dropados: de 2 a 4 itens do inventário Morte de PK Red (Red – matou muitos inocentes em um curto período):
• Perda de Experiência: 99% • Perda de Ouro: 100% do ouro do inventory • Itens Dropados: de 5 a 7 itens do inventário e chance de perder 1 item equipado

Botões de PVP:
PEACE -> Nenhuma skill acertará ninguém
Full Pvp -> Pode atacar todos
Atk Offenders -> Pode atacar somente os PKs 
Atk Deffenders -> Pode atacar somente os Defensores 

Isso serve para direcionar as skills, e garantir que acerte quem você quer, seja um pk ou um anti-pk, evitando matar outros jogadores.
Exp: Usar uma skill em área para matar um Red e matar um inocente junto sem querer, se tornando PK, para isso usa-se o Atk Offenders
Ações dentro do PvP:
- Se o Jogador A curar ou aplicar um Buff num Jogador B que está com Skull, dará a mesma skull para o jogador A;
- Não é possível entrar na Safezone com Skulls (Apenas o Red), recebendo empurrão para fora da cidade e dano constante;
- Ataques em Área e Buffs em área podem atingir mais de 1 jogador em simultâneo, dando chance de aumentar drasticamente as Skulls;
- Ao morrer, as skulls são resetadas (Menos a Red).
- Os Pets e Summons também estão inclusos no sistema, atacar um Pet/Summon de alguém é equivalente à atacar esse jogador, aplicando as Skulls referêntes à isso.

///--English--///

Frags and Skulls

Defensive PK Yellow: Attack or kill another PK
Will not receive a Frag

Normal PK White: Attack an innocent player or PK Yellow
Will not receive a Frag (because you only attacked)

Assassin Orange: Kill an innocent player
Will receive 1 Frag if you kill an innocent player
Will not receive a Frag if you kill a Yellow player

PK Red: Kill innocent players in a short period of time
5 Frags within 24 hours
15 Frags within 7 days

How do kills/Frags work?

Last hit an innocent player outside of event zones or both outside of WarMode;
All Drops and Golds are Dropped on the ground to be picked up;
The value of Gold dropped and items are from inventory/Equipment, not lost from Storage/Bank.

Innocent Death (didn't attack anyone, just died):
• Experience Loss: 10%
• Gold Loss: None
• Items Dropped: None

Defensive PK Death (Yellow – attacked or killed a normal PK):
• Experience Loss: 30%
• Gold Loss: 25% of inventory gold
• Items Dropped: 1 inventory item

Normal PK Death (White – attacked an innocent or Yellow):
• Experience Loss: 60%
• Gold Loss: 25% of inventory gold
• Items Dropped: 1 inventory item

Assassin PK Death (Orange – killed an innocent or Yellow):
• Experience Loss: 80%
• Gold Loss: 50% of inventory gold
• Items Dropped: 2 to 4 inventory items

Red PK Death (Red – killed many innocents in a single round) (short period):
• Experience Loss: 99%
• Gold Loss: 100% of inventory gold
• Item Drops: 5 to 7 inventory items and a chance to lose 1 equipped item

PVP Buttons:
PEACE -> No skill will hit anyone
Full PVP -> Can attack everyone
Attack Offenders -> Can attack only PKs
Attack Defenders -> Can attack only Defenders

This serves to direct skills and ensure they hit whoever you want, whether a PK or an anti-PK, avoiding killing other players.
Exp: Using an area-of-effect skill to kill a Red and accidentally kill an innocent player, becoming a PK. For this, use Attack Offenders.
Actions in PvP:
- If Player A heals or applies a buff to Player B who has a skull, they will give the same skull to Player A;
- It is not possible to enter the Safe Zone (mainly cities) with skulls (only the Red one), receiving pushback from the city and constant damage;
- Area attacks and area buffs can hit more than one player simultaneously, giving a chance to drastically increase the number of skulls;
- Upon death, the skulls are reset (except the Red one).
- Pets and Summons are also included in the system, attacking someone's Pet/Summon is equivalent to attacking that player, applying the Skulls related to that.

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