PVP SYSTEM

 English here, Portuguese under the post

     White Skull

 Orange Skull

 Yellow Skull

 Red Skull


The system will have skulls for marking the Pks:
  1. Attack innocent -> (Offender);
  2. Kill an innocent ->  (Murderer);
  3. Attack or Kill a ,or -> (Defender);
  4. Kill many innocents (each innocent killed adds 6 hours of Kills, if you go over 24 hours of kills you will gain a mark) -> (Red Murderer).
  5. Kill a(Defender) ->  (does not count Frags for Red Skull);


About Red Skull:
When adding more than 24 hours, it will be marked as Red Skull,
If you stop killing innocent people even when you are offline, the time will be reduced.
Ex:
Default is 0/24 (hours)
So if you kill an innocent: 6/24 (hours)
If you go 4 hours without killing an innocent person: 2/24 (hours)

Skulls (Tags only pass time while logged in).
White skull: 2 minutes of marking and 15% exp on death;
Orange Skull: 15 minutes of marking and 50% exp on death;
Red Skull: 24 hours mark (It doesn't disappear when dying, but if you only have this mark you can enter the safezone) and 99% exp when dying;
Yellow Skull: 100 seconds mark and 10% exp on death;
Innocent: 2% exp on death


PVP Buttons:
PEACE -> No skill will hit anyone
Full Pvp -> Can attack all 
Atk Offenders -> Can only attack PKs 
Atk Defenders -> Can only attack Defenders

Remembering that this is the first version and it will be the test that we will carry out for a few weeks to see how PvP behaves.
If it is Positive in the game, it will keep,
If it's negative we can modify or roll back the update



PVP SYSTEM

O sistema contará com caveiras para marcação dos Pks:
  1. Atacar inocente ->  (Ofensor);
  2. Matar um inocente ->  (Assassino);
  3. Atacar ou Matar um ,ou -> (Defensor)
  4. Matar muitos inocentes (cada inocente morto acrescenta 6 horas de Kills, se passar de 24 horas de kills ganhará marca) -> (Red Assassino).
  5. Matar um  ->(não conta Frags para Red Skull);


Sobre o Red Skull:
Ao somar mais de 24 horas, ficará marcado como Red Skull,
Se parar de matar inocentes mesmo deslogado o tempo reduzirá.
Ex:
Padrão é 0/24 (horas)
Então se matar um inocente: 6/24 (horas)
Se ficar 4 horas sem matar nenhum inocente: 2/24 (horas)

Caveiras (As marcações só passam o tempo enquanto estiver logado).
White skull: 2 minutos de marcação e 15% de exp ao morrer;
Orange Skull: 15 minutos de marcação e 50% de exp ao morrer;
Red Skull: 24 horas de marcação (Não some ao morrer, mas se só tiver essa marca pode entrar na safezone) e 99% de exp ao morrer;
Yellow Skull: 100 segundos de marcação e 10% de exp ao morrer;
Inocente: 2% de exp ao morrer

Botões de PVP:
PEACE -> Nenhuma skill acertará ninguém
Full Pvp -> Pode atacar todos
Atk Offenders -> Pode atacar somente os PKs 
Atk Deffenders -> Pode atacar somente os Defensores 

Lembrando que essa é a primeira versão e será o teste que realizaremos por algumas semanas para ver como o PvP se comporta.
Se estiver Positivo no jogo manterá,
Se tiver Negativo podemos modificar ou reverter a atualização

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