Rules By playing the game, the player agrees to abide by the rules: The player, when playing, authorizes the game to collect the player's internet IP, as it is necessary for the user's connection. Terms: * Inappropriate words: Racists, sexuality, profanity, intolerance and etc; * GMs: The GameMasters of the game, being Staff, game developers; -Do not name characters, Guild or write in chat: Inappropriate words *; -Don't try to deceive GMs *; -Don't pretend to be GMs *; -Do not use any software to aid or manipulate the game, such as bots, macros and autoclicks; -Sale of accounts and characters between players is prohibited; -Do not advertise any type of game; -Power abuse will not be allowed, whether from specific guilds or players, hunting for a specific player or specific guild, or dominating an area so as not to let anyone play will be passive of punishment; -Deliberately damaging events or purposely losing to give victory to another is prohibited; -Don't ask f...
English here, Portuguese under the post White Skull Orange Skull Yellow Skull Red Skull The system will have skulls for marking the Pks: Attack innocent -> (Offender); Kill an innocent -> (Murderer); Attack or Kill a , or -> (Defender); Kill many innocents (each innocent killed adds 6 hours of Kills, if you go over 24 hours of kills you will gain a mark) -> (Red Murderer). Kill a (Defender) -> (does not count Frags for Red Skull); About Red Skull: When adding more than 24 hours, it will be marked as Red Skull, If you stop killing innocent people even when you are offline, the time will be reduced. Ex: Default is 0/24 (hours) So if you kill an innocent: 6/24 (hours) If you go 4 hours without killing an innocent person: 2/24 (hours) Skulls (Tags only pass time while logged in). White skull: 2 minutes of marking and 15% exp on death; Orange Skull: 15 minutes of marking and 50% exp on ...
Update 05/10/2023~ (English at the end) ~~~~~~~~~~~~~~~~~PT/BR~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Balanceamento: Otimização nos cálculos de dano em PvP. A capacidade do Market foi ampliada para 10 ofertas por jogador. Correção no cálculo de exp/hora. Para jogadores abaixo do nível 200: a experiência em grupo é metade do nível mais alto. Para aqueles acima do nível 300: a experiência é 1/3 do nível mais alto. Ajustes nos status de Hoglobins e Dragons, incluindo os Infernal Dragons. Buff nas Zanara. Mini Eventos Semanais (1 à 2x por semana) que serão somados à invasão e aparição do muringa: 1º Marés de Tesouros: A maré traz caixas misteriosas em alguma praia. Cada jogador tem 10 minutos para coletar seu conteúdo. Prêmios incluem ouro, poções, equipamentos, ingots, poções especiais, 8 cartas exclusivas e o Kaos Shard também. 2º Labirinto do Portal: Um portal surgirá levando os jogadores para um labirinto. No entanto, os objetivos dentro dele mudarão de lugar. O desafio é encontrar e inserir um código oc...
Comentários
Postar um comentário